Translations:Personal messages/28/nl: Difference between revisions From Online Manual

Jump to: navigation, search
(Translation updated)
(just updating link Persoonlijke_berichten)
 
Line 1: Line 1:
Als je verzonden berichten wil bekijken, kan je dit doen door op ''Verzonden items'' te klikken in het menu onderaan of in het linker paneel. Een bericht wordt alleen bewaard in de ''Verzonden items'' als je de optie ''Bewaar een kopie in mijn postvak uit'' aangevinkt hebt alvorens het bericht te verzenden. Deze optie kan standaard ingesteld worden in het {{llink|Profile|anchor=Personal_Messaging|text=Persoonlijke berichten instellingen}} gedeelte van {{llink|profile|text=Profiel}}
Als je verzonden berichten wil bekijken, kan je dit doen door op ''Verzonden items'' te klikken in het menu onderaan of in het linker paneel. Een bericht wordt alleen bewaard in de ''Verzonden items'' als je de optie ''Bewaar een kopie in mijn postvak uit'' aangevinkt hebt alvorens het bericht te verzenden. Deze optie kan standaard ingesteld worden in het {{llink|Profile|anchor=Persoonlijke_berichten|text=Persoonlijke berichten instellingen}} gedeelte van {{llink|profile|text=Profiel}}

Latest revision as of 21:52, 17 November 2013

Als je verzonden berichten wil bekijken, kan je dit doen door op Verzonden items te klikken in het menu onderaan of in het linker paneel. Een bericht wordt alleen bewaard in de Verzonden items als je de optie Bewaar een kopie in mijn postvak uit aangevinkt hebt alvorens het bericht te verzenden. Deze optie kan standaard ingesteld worden in het Persoonlijke berichten instellingen gedeelte van Profiel



Advertisement: